lämna kommentar
Anonym
blondie 26 Apr 2019
Jag skrev en fråga om varför jag kunde registrera mig då, stöd gick med i chatten och lämnade den utan att säga någonting.Jag har redan dålig tidigare erfarenhet av support från Rival casinon och det var mycket nedslående.Många rivaliserande kasinon har dåligt rykte och jag tycker att de borde arbeta hårt på sina brister men istället är stödet oförskämt och irriterad.Det faktum att jag kunde registrera mig där och ta emot välkomstmeddelanden med min riktiga plats och inte kunna spela där får mig att ifrågasätta deras pålitliga
PugDaddyUSA 26 Apr 2019
När jag väl klagat över detta och bevisat att jag angav Ecocard-numret, flyttades målstolparna igen och jag fick veta att jag inte slutförde insatsbeloppet.Hur uppenbarligen löjligt, eftersom systemet inte skulle ha tillåtit en uttagsbegäran i första hand, om satsning inte uppnåddes, och supportagenten skulle inte ha tvingat mig att göra en insättning för att få vinsterna, och skulle INTE ha annullerat vinsterna över det maximala utbetalningsbeloppet, om inte satsning hade uppnåtts och var redo att betala ut.Alla klagomål till Support har gått utan någon förklaring till varför målstolparna flyttas.En supportagent måste berätta för dig, och du måste fortsätta fråga om hur långt du har nått satsningsbeloppet - det är så att kasinot / supportpersonalen kan ändra målstolparna när det passar dem
Nicky747 29 Sep 2018
Jag tror att de är ganska nya casino kanske etablerade i år med Curacao licens, som jag inte litar så mycket på och när jag är inblandad i Rival-programvaran tycker jag att det är en dålig idé att spela med försiktighet.Från ett gratischip är minsta utbetalning 100 $, vilket är för mycket som ett minimum och maximal utbetalning från ett gratischip är 200 $ men för spelare som hade gjort mindre än 10 insättningar, vilket unikt erbjudande, så genom detta är inte bonusen kontant